Obchodní podmínky
- Základní údaje
Prodávající
Markéta Oczková
Adresa: Poručíka Hoši 46
747 11 Kozmice
IČ: 11914726
web: www.helepes.cz
(dále jen "prodávající")
Email: hele.pes@post.cz
Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 670100-2219537936/6210
Komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.
- Objednávka zboží
Zboží vyráběno na zakázku na stránkách www.helepes.cz je vyráběno až poté, co prodávající obdrží platbu na účet. Prodávající tedy nezaručuje okamžitou dostupnost. Zboží bude vyrobeno a zasláno v dodací lhůtě do 14 dnů, v závislosti na typu zboží.
Fotografie produktu je pouze ilustrativní, známky jsou ručně vyráběny a proto nikdy nebudou úplně stejné.
Konečná cena produktu(ů) bude uvedena v souhrnu objednávky.
- Zrušení objednávky
Zákazník i prodávající mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě prodávajícího a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zakázkovou výrobu, je nutno zboží uhradit předem a to na bankovní účet, který bude zaslán v potvrzení objednávky.
- Zaslání zboží
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty, případně Zásilkovnou.
Objednané zboží je zasíláno v co nejkratší době, obvykle do 14 dnů od přijetí platby na účet. Takto dlouhá dodací lhůta je způsobena tím, že každý výrobek je originál a musí se po přijetí platby na účet teprve vyrobit.
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal.
Poštovné a balné činí:
dodání Česká republika
65 Kč Česká pošta
55 Kč Zásilkovna (na výdejní místo)
Při objednávce nad 1500 Kč je poštovné zdarma po České republice.
- Záruční podmínky a reklamace- uplatnění práv z odpovědnosti za vady
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo vyrobeno na zakázku.
Všechny záruční reklamace, kde se závada projeví do 30 dnů od převzetí zboží řešíme výměnou zboží za nový kus nebo opravou vadného, pokud je oprava možná. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Dále se záruka nevztahuje na poškození výrobku způsobeného vadným používáním nebo mechanickým poškozením. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem.
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Pokud chce zákazník reklamovat zboží, je vhodné, aby o této skutečnosti dodavatele informoval a to elektronickou poštou. Zboží je následně potřeba zaslat ve vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši.
- Odstoupení od smlouvy
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení. Finanční částka bude vrácena na bankovní účet spotřebitele, ze kterého byla částka odeslána.
- Rozpor z kupní smlouvy
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Ochrana osobních údajů spotřebitele
Prodávající shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení a to pouze za účelem zpracování zákazníkovy objednávky. Osobní údaje zákazníků prodávající nepředává žádné další osobě.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.helepes.cz